کنفرانس مجازی استراتژی های بازاریابی و برند

بهمن ماه 1394

معرفی کنفرانس مجازی استراتژی های بازاریابی و برند

انسانهای شاخص دنیا محدودند... آنها قبل از دیگران آگاهی کسب می کنند و پیش از هر کسی تصمیم می گیرند... و جهان را از نبوغ خود حیرت زده می کنند... آنها تشنه ی آموزش اند و همواره از گذشته ی دیگران ، تجربیاتی گرانسنگ به همراه دارند تا از آن بستری بسازند برای فرصت های کم نظیر آینده... و آینده در دستانشان چون گوی درخشانی جلوه گری می کند.آنان با آگاهی ،دانش و اطمینان خاطر پای به آینده می گذارند.... چرا که مدیریت هر آنچه می خواهند در اختیارشان است ؛ پر قدرت و استوار ...

اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.
برندسازی یا برندینگ در سازمان های موفق؛ این روزها دیگر به عنوان یک امر تشریفاتی محسوب نمی شود و ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران آنها نیز پوشیده نیست. در دنیای کسب و کار امروزه به طور معمول، برندها به عنوان ابزاری در جهت دستیابی به اهداف بازاریابی، نظیر توسعه سهم بازار یا افزایش تکرار خرید مصرف کنندگان قلمداد می شوند. بنابراین به مدیریت برند بیش از هر چیز به عنوان یک فرایند نظام مند بازاریابی نگریسته می شود. به عنوان مثال برند می تواند با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول، موجب رشد سهم بازار شود و با ایجاد احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان، زمینه ساز تکرار خرید آنها گردد.

اگر چه برند می تواند تمامی این نقش ها را ایفا کند اما استراتژی برند فراتر و گسترده تر از بحث بازاریابی است.

ادامه...


مزایای شرکت در این کنفرانس

  • سخنرانی 10 نفر مدیران ارشد شرکت های مطرح جهان در حوزه بازاریابی و برند با زیرنویس فارسی
  • دریافت پاور پوینت ارائه کلیه سخنرانی ها
  • ارائه گواهینامه از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • حداقل 60 برابر ارزانتر از هزینه حضور در کنفرانس
  • امکان دسترسی به کنفرانس بدون محدودیت مکانی بصورت آنلاین

زمان باقی مانده تا شروع این رویداد

ثبت نام می کنم!

دریافت گواهینامه معتبر

به شرکت کنندگانی که در دو سوم زمان کل کنفرانس حضور داشته باشند گواهینامه از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ارائه داده خواهد شد.

اطلاعات بیشتر

تجربه ای متفاوت

بی شک، شرکت در یکی از معتبرترین کنفرانس های حوزه بانکداری که سالانه در نقاط مختلف جهان برگزار می شود یک تجربه ای متفاوت می تواند باشد.

شرکت در کنفرانس

کیفیت متمایز محتوای کنفرانس

در انتخاب سخنرانان و موضوعات سخنرانی سعی شده است تا کیفیت محتوا در حد ممتازی باشد تا مباحثی کاربردی و مفید ارائه گردد.

سخنرانان و موضوعات

انتظار شما از یک رویداد حرفه ای مجازی

  • ارائه محتوای کاربردی، به روز و مفید
  • سخنرانی مدیران و کارشناسان ارشد شرکت های برتر
  • دسترسی به محتوای ارائه شده بصورت نامحدود و در هر زمان و مکانی
  • مشاهده سخنرانی ها بصورت آنلاین با سرعت اینترنت معمولی
  • مشاهده سخنرانی ها از لب تاپ، تب لت و یا موبایل خود
  • رفع مشکلات و پاسخ به سوالات شما از سوی تیم پشتیبانی
  • ارسال گواهینامه پس از اتمام و گذراندن موفقیت آمیز کنفرانس
  • تجربه ما

    محتوای به روز و کاربردی 90%
    ارائه تجربیات شرکت ها و سازمانهای برتر 85%
    بستر فنی مناسب جهت ارائه 80%